Velkommen til Voksenbasen [ Opret annoncørprofil | Log ind ]  rss  tw

Opret annonce

Har du en erotisk historie?

| 15 år, 16 år, 17 år, 18 år, 19 år, Aldersforskel, Almindelig Sex, Analsex, Barbering, Begær, Blowjob, Bondage, Bryster, Dildo, Dominans, Erotisk, Fisting, Fortalt af en kvinde, Fortalt af en mand, Fortalt af tredjeperson, Incest, Jomfru, Oralsex, Pigeonani, Pigesex, Sex i det fri, Sex i familien, Sex mellem kolleger, Sexhistorier - Erotiske noveller, Sperm, Store bryster, Teenager, Tema, Trekant, Ung pige og ældre mand, Urinsex, Voldtægt og tvang | 23-06-2015

Har du en erotisk historie?

Eller er du bare god til at skrive - og har lyst til at dele dine fortællinger med andre?

Så får du muligheden nu. Her på voksenbasen accepterer vi dine erotiske historier/noveller. For at skrive på novellesiderne, skal du blot bede os om udvidet adgang. Når vi har ... (læs mere)

Hendes første gang

| 16 år, Aldersforskel, Almindelig Sex, Begær, Erotisk, Fortalt af en mand, Jomfru, Sexhistorier - Erotiske noveller, Ung pige og ældre mand | 10-06-2015

Det var fredag aften, og jeg var på vej hen til min kæreste.. vi havde været kærester et stykke tid og jeg kom godt ud af det med familien, trods at jeg var 10 år ældre end hende. Og hun var lige blevet 16, en rigtig teen tøs…

(læs mere)

Chefens datter

| 16 år, Analsex, Blowjob, Bryster, Fortalt af en mand, Oralsex, Sex mellem kolleger, Sexhistorier - Erotiske noveller, Sperm, Store bryster, Teenager | 27-05-2013

Her er min beretning om chefens datter, som skete for nylig. En dag var jeg alene i firmaet (normalt er vi 3, chefen, mig og en kollega). 3 eftermiddage om ugen kommer chefens datter to timer og laver forfaldende arbejde på kontoret og lageret. Jeg glæder mig mere og mere til disse dage for hun har en gudelig skikke... (læs mere)

QR-kode for denne artikel

Scan the QR Code