Velkommen til Voksenbasen [ Opret annoncørprofil | Log ind ]  rss  tw

Opret annonce

Har du en erotisk historie?

| 15 år, 16 år, 17 år, 18 år, 19 år, Aldersforskel, Almindelig Sex, Analsex, Barbering, Begær, Blowjob, Bondage, Bryster, Dildo, Dominans, Erotisk, Fisting, Fortalt af en kvinde, Fortalt af en mand, Fortalt af tredjeperson, Incest, Jomfru, Oralsex, Pigeonani, Pigesex, Sex i det fri, Sex i familien, Sex mellem kolleger, Sexhistorier - Erotiske noveller, Sperm, Store bryster, Teenager, Tema, Trekant, Ung pige og ældre mand, Urinsex, Voldtægt og tvang | 23-06-2015

Har du en erotisk historie?

Eller er du bare god til at skrive - og har lyst til at dele dine fortællinger med andre?

Så får du muligheden nu. Her på voksenbasen accepterer vi dine erotiske historier/noveller. For at skrive på novellesiderne, skal du blot bede os om udvidet adgang. Når vi har ... (læs mere)

Amatørfotografen og modellen

| 15 år, Aldersforskel, Almindelig Sex, Fortalt af en mand, Jomfru, Sexhistorier - Erotiske noveller, Ung pige og ældre mand | 01-06-2015

Jeg lagde kameraet væk, trak trøjen over hovedet, og hun trak mine shorts af mig. Nøgen lagde jeg mig ned til hende, kyssede hende med dybe tungekys som hun besvarede, og jeg kælede med hendes bryster…

(læs mere)

Forført af en fræk lolita

| 15 år, Aldersforskel, Almindelig Sex, Blowjob, Fortalt af en mand, Sexhistorier - Erotiske noveller, Sperm, Teenager, Ung pige og ældre mand | 07-09-2014

BEMÆRK: Denne novelle omhandler sex, som er forbudt i virkeligheden! Læs kun, hvis du er indstillet på dette.

Jeg har altid været spejder, og da jeg var fyldt 23 blev jeg leder, her havde jeg en hel del unge på 11- 16 år. Min historie udspiller sig et år efter ... (læs mere)

Annas oplæring

| 15 år, Aldersforskel, Almindelig Sex, Fortalt af en mand, Oralsex, Pigeonani, Pigesex, Sexhistorier - Erotiske noveller, Teenager, Trekant, Ung pige og ældre mand | 31-07-2013

Sneen faldt igen fra den mørke himmel. Vinteren havde nu varet i mere end en måned. Susanne og jeg lå på et par madrasser foran brændeovnen. Susanne lå og spandt veltilfreds mens mine olieindsmurte hænder masserede hendes ryg. Varmen fra de rød…

(læs mere)

Benny og Sofies erotiske eventyr i skolen

| 15 år, Begær, Blowjob, Bryster, Fortalt af en mand, Oralsex, Sexhistorier - Erotiske noveller, Store bryster, Teenager, Urinsex | 10-06-2013

Min orgasme blev ved og ved: “ja. Ja! JA! Åhhhh JA. ÅÅÅÅHHH JA. JA! JA! JA! ÅHH BLIV VED. ÅHH DET ER GODT. ÅH ÅHHH JEG KOMMER ENDNU. ÅÅHHH JEG KOMMER KOMMER ÅHHH JEG KOMMER. AHHHHH. ÅHH! ÅH! ÅH! ÅH! OOOOUUUU. ARRHHHH ÅH, SHIT ÅH…

(læs mere)

Malene og onkel

| 15 år, Aldersforskel, Almindelig Sex, Bryster, Fortalt af en kvinde, Incest, Oralsex, Sexhistorier - Erotiske noveller, Sperm, Store bryster, Teenager, Trekant, Ung pige og ældre mand | 14-08-2012

“Knep mig onkel – knep mig. Jeg vil have din store stive pik helt op i min lille pigefisse” Jeg førte det glinsende pikhoved hen til min fisseåbning … Forfatter…

(læs mere)

QR-kode for denne artikel

Scan the QR Code