Velkommen til Voksenbasen [ Opret annoncørprofil | Log ind ]  rss  tw

Opret annonce

Har du en erotisk historie?

| Aldersforskel, Almindelig Sex, Analsex, Barbering, Begær, Blowjob, Bondage, Bryster, Dildo, Dominans, Erotisk, Fisting, Fortalt af en kvinde, Fortalt af en mand, Fortalt af tredjeperson, Jomfru, Oralsex, Pigeonani, Pigesex, Sex i det fri, Sex i familien, Sex mellem kolleger, Sexhistorier - Erotiske noveller, Sperm, Store bryster, Teenager, Tema, Trekant, Ung pige og ældre mand, Urinsex, Voldtægt og tvang | 23-06-2015

Har du en erotisk historie?

Eller er du bare god til at skrive - og har lyst til at dele dine fortællinger med andre?

Så får du muligheden nu. Her på voksenbasen accepterer vi dine erotiske historier/noveller. For at skrive på novellesiderne, skal du blot bede os om udvidet adgang. Når vi har ... (læs mere)

En god dag!

| Almindelig Sex, Bondage, Dildo, Dominans, Fortalt af en kvinde, Sexhistorier - Erotiske noveller | 01-02-2013

Jeg ligger i sengen sammen med min mand. Vi er lige vågnet og solen skinner fra en skyfri himmel. Det ser ud til at blive en perfekt dag! Han står op og kikker kærligt på mig. Jeg får a´ vide at jeg bare skal blive liggende og nyde morgenen. Han er så hemmeligheds fuld. Hvad … Continue reading »

(læs mere)

Let Dominans

| Analsex, Barbering, Blowjob, Bondage, Dominans, Fortalt af en mand, Oralsex, Sex mellem kolleger, Sexhistorier - Erotiske noveller | 29-02-2012

Egentlig var det en fantasi, jeg aldrig troede ville ské.. Jeg er normalt til hed, dampende alm. sex. Men i min lettere beruselse skete den!!! I det firma jeg arbejder,…

(læs mere)

Fantasier

| Bondage, Dildo, Dominans, Fortalt af en kvinde, Oralsex, Sexhistorier - Erotiske noveller, Sperm, Trekant, Voldtægt og tvang | 29-02-2012

Jeg læste til eksamen i mine forældres sommerhus, havde været der en uge alene uden at snakke med et eneste menneske. Jeg var ved at være færdig med at læse…

(læs mere)

Chefen – I sidder i bilen på vej hjem…

| Bondage, Fortalt af tredjeperson, Sexhistorier - Erotiske noveller, Ung pige og ældre mand | 17-02-2011

I sidder i bilen på vej hjem til ham. Han lægger sin hånd på dit lår igen og kigger over på dig. Glimtet i hans øjne tænder dig og du tænker på, at du snart er hjemme hos ham. På hvordan du kan hengive dig totalt i hans magt, lade ham g

(læs mere)

QR-kode for denne artikel

Scan the QR Code